O Programie

Obsługa SURneo


SURneo łączy w sobie ogrom możliwości oraz intuicyjną obsługę. Interfejs dostosowany jest do pracy z poszczególnymi typami badań w taki sposób, aby zmaksymalizować wydajność - dla przykładu w module badań CATI ankieter nie będzie rozpraszany zbędnymi elementami graficznymi i funkcjonalnościami i będzie mógł wygodnie odczytywać pytania z ankiety, podczas gdy uczestnik badania panelowego (w badaniach typu CAWI) zobaczy dopracowane graficznie pytania dostosowane do posiadanego wyświetlacza i w naturalny sposób wybierze odpowiedzi niezależnie od doświadczenia w roli ankietowanego.

Interfejs różnych typów użytkowników SURneo stworzony został również z myślą o ich komforcie pracy. Tak więc dla przykładu wygląd strefy wspomnianego już ankietera będzie różnił się od strefy administratora. Pod szatą (graficzną) ukryliśmy duszę systemu. Poniżej prezentujemy kilka jego możliwości...

Kwestionariusz i jego zalety

  • intuicyjny sposób konstruowania ankiety,
  • bardzo bogaty wybór rodzajów pytań i odpowiedzi, np. kafeterie z jedną lub wieloma odpowiedziami, pytania otwarte tekstowe i liczbowe, skale, pytania skonstruowane w formie tabeli,
  • możliwość wykorzystania różnych rodzajów odpowiedzi w jednym pytaniu, np. pytanie zamknięte w formie kafeterii może zawierać również pozycje otwarte i skale,
  • możliwość podglądu każdego pytania w dowolnym momencie konstruowania kwestionariusza,
  • możliwość umieszczenia wielu pytań na jednej stronie,
  • możliwość tworzenia własnej biblioteki pytań oraz wprowadzenia zasobów tejże biblioteki do nowych kwestionariuszy,
  • możliwość przetestowania kwestionariusza na każdym etapie wprowadzania,
  • funkcjonalny język skryptowy - daje niemal nieograniczony zasób możliwości definiowania logiki ankiety, np. przejść między pytaniami
  • rotacja pytań i/lub odpowiedzi - możliwość skonfigurowania losowej kolejności wyświetlania pytań i/lub odpowiedzi
  • możliwość wprowadzania elementów probabilistycznych do kwestionariusza, np. losowe wyświetlanie kilku wybranych pozycji odpowiedzi spośród większego zbioru, losowy dobór bloku pytań dla respondenta
  • standaryzacja sposobu przeprowadzania wywiadów - system kontroli przebiegu ankiety oparty na komunikatach ostrzegawczych:
    • nie dopuszcza do przejść pomiędzy pytaniami w przypadku, kiedy nie zostały spełnione założone kryteria, np. maksymalnie 3 odpowiedzi, suma odpowiedzi powinna sumować się do 100, itp.
    • wymusza udzielenie odpowiedzi na pytanie
    • umożliwia zablokowanie możliwości cofania się, np. w przypadku ankiet badających pierwsze skojarzenie lub w przypadku wykorzystania do testów/egzaminów online
  • ekrany przejściowe (pytania nie wymagające odpowiedzi) do wykorzystania przy tworzeniu np.:
    • ekran pomiędzy blokami pytań,
    • wstęp,
    • powitanie,
    • pożegnanie.
  • możliwość wprowadzania obcojęzycznych kwestionariuszy na podstawie już istniejących

Zarządzanie badaniem

  • kontrola struktury próby przy pomocy warunków kwotowych uzależnionych od informacji zawartych w bazie respondentów lub od odpowiedzi udzielonych na jedno lub więcej pytań,
  • dobór próby: losowy, kwotowy, warstwowy lub celowy,
  • kontrola nad przebiegiem badania w czasie rzeczywistym:
    • nadzór nad przebiegiem wywiadów - podgląd, podsłuch, nagrywanie
    • podgląd realizacji kwoty
    • sprawdzanie stopnia wykorzystania bazy respondentów
  • wsparcie dla systemów pracy call canter oraz home office,
  • brak ograniczeń:
    • na liczbę ankiet oraz pytań w ankiecie
    • na liczbę respondentów
    • na liczbę jednocześnie prowadzonych badań
  • system uprawnień:
    • do poszczególnych modułów systemu - pracownicy mają ograniczony dostęp do funkcjonalności, dostosowany do ich kompetencji
    • do danych - użytkownicy mają dostęp do baz danych i respondentów dotyczących tylko badań, nad którymi pracują
  • elastyczne zarządzanie bazami respondentów:
    • importowanie respondentów z plików Excela
    • możliwość definiowania dowolnej liczby zmiennych dla każdej bazy respondentów
    • możliwość wzbogacania bazy informacji o respondentach na podstawie udzielanych odpowiedzi w celu ich późniejszego wykorzystania w doborze próby w innym badaniu
    • stała kontrola nad stopniem wykorzystania bazy w poszczególnych badaniach
    • statystyki respondentów względem informacji zawartych w bazie respondentów
    • kilka metod wyboru respondenta do ankiety: metoda losowa, przypisywanie konkretnych respondentów ankieterom, dodawanie nowych respondentów przez ankietera
    • walidacja numerów telefonicznych
    • możliwość płynnego przechodzenia z wywiadu rozpoczętego telefonicznie (CATI) do wywiadu internetowego (CAWI), i/lub z powrotem, przy pełnej kontroli wprowadzanych danych

Kontrola jakości:

Pakiet funkcjonalności wspierający kontrolę jakości pracy ankieterów oraz gromadzonych danych. W badaniach telefonicznych (CATI):

  • możliwość odsłuchu zrealizowanego wywiadu z jednoczesnym podglądem zapisanych odpowiedzi
  • ocena pracy ankietera z jednoczesną możliwością zmiany statusu wywiadu w zależności od oceny (z nieaktywny na wywiad lub z wywiad na nieaktywny)

W badaniach internetowych (CAWI, CAPI, CASI, platformowych):

  • możliwość podglądu zapisanych odpowiedzi oraz oceny takiego wywiadu z jednoczesną możliwością zmiany statusu wywiadu (z nieaktywny na wywiad lub z wywiad na nieaktywny)

Zestawienia i statystyki:

  • dostępność wyników badań przez cały czas trwania badania oraz po jego zakończeniu
  • szeroki zakres zestawień i statystyk obejmujących:
    • dane i wyniki
    • statystyki dotyczące efektywności pracy ankieterów
    • stan realizacji kwoty
    • statystyki dotyczące stopnia wykorzystania bazy respondentów
  • pliki wynikowe eksportowane z systemu są dostosowane do pracy z zewnętrznymi aplikacjami do analizy danych
  • zapis oraz wydruk danych w dowolnym momencie

Wsparcie:

  • Profesjonalny HELPDESK realizowany telefonicznie oraz mailowo oraz poprzez pomoc zdalną
  • spersonalizowany PORTAL OBSŁUGI KLIENTA dostępny całodobowo, on-line
  • szczegółowe instrukcje obsługi dostępne on-line
  • aktualizacje zawarte w abonamencie
  • Możliwość wprowadzania zmian zgodnych z wymogami Klienta
  • Na życzenie Klienta istnieje możliwość projektowania i wprowadzania kwestionariuszy

Nasi Partnerzy

  • analiza ankiety
  • kwestionariusz ankiety
  • ankieta satysfakcji pracownika
  • ankieta
  • program do CATI
  • program CATI
  • system CATI
  • system CAWI
  • program do ankietowania
  • panel internetowy
  • ankieta cawi
  • badanie cawi